Grf. Nyrup Udlodders generalforsamling blev afholdt den 2. maj på Det Vilde Køkken i Klint, hvor 45 medlemmer fra 30 matrikler havde valgt at deltage. Der var gode diskussioner om især vejvedligehold, dræn, trafiksikkerhed og beskæring af hegn ud mod vejen. Grundlæggende var der enighed om, at vejenes vedligeholdsstandard var særdeles god, og at vi også i år skal bruge støvbinder på Udlodden. Der blev også fremlagt en plan for udbedring af dræn ved Moselodden, som dog forudsætter danneslen af et lokalt drænlaug. Læs om det og meget mere under menupunktet Generalforsamlinger.
Venlig hilsen, Bestyrelsen