Indkaldelse til generalforsamling 2025

Grundejerforeningen Nyrup Udlodder afholder sin ordinære generalforsamling
 

lørdag den 17. maj 2025 kl. 10.00
på Det Vilde Køkken i Klint.

Tilmelding
Skriv til nyrupudlodderkasse@outlook.dk og angiv adresse samt antal deltagere

Dagsorden

  1. Valg af dirigent
  2. Bestyrelsens beretning v/ formanden
  3. Regnskab for 2024 (https://nyrupudlodder.dk/wp-content/uploads/2025/04/Revideret-aarsregnsak-2024.pdf)
  4. Indkomne forslag – skal være formanden i hænde senest 14 dage før generalforsamlingen.
  5. Status på vejvedligehold.
  6. Opfølgning på seneste års drøftelse af mulige trafikdæmpende foranstaltninger og eventuel beslutning om indsats med skiltning – oplæg fremgår af hjemmesiden under ”Generalforsamling”
  7. Forelæggelse af bestyrelsens budget for 2025 og 2026. (https://nyrupudlodder.dk/wp-content/uploads/2025/04/Budget-2025-2026-Grf.-Nyrup-Udlodder-002.pdf)
  8. Fastsættelse af kontingent og rykkergebyr for 2026.

    Bestyrelsen foreslår, at kontingentet forbliver uændret til 650,- kr. pr år – med forbehold for beslutning under pkt. 6

    Bestyrelsen foreslår ændringer i rykkergebyr – erstattes af portogebyr på 30 kr. oplæg på hjemmesiden under Generalforsamling/Portogebyr.(https://nyrupudlodder.dk/wp-content/uploads/2025/04/portogebyr.pdf)
  9. Valg
    1. Valg af formand Gert Jakobsen er på valg. Modtager genvalg.
    2. Valg af et bestyrelsesmedlem. Jette Baker Jakobsen. Modtager genvalg.
    3. Valg af et bestyrelsesmedlem. Klaus Wiedemann, Uglevej 23 fraflytter.
    4. Valg af suppleant 2 til bestyrelsen – ledig
    5. Valg af revisor Birgitte Bøgelund Christensen, Uglevej 22 har frasagt sig hvervet
    6. Valg af revisor suppleant for 1 år


Yderligere kandidater kan/skal opstilles på mødet.

10. Eventuelt

Der gøres opmærksom på, at diverse dokumenter i form af regnskab 2024, budget 2025/2026 kan findes på foreningens bestyrelsens hjemmeside www.nyrupudlodder.dk under punktet Generalforsamling.